Winnie the pooh karakterine benzemiş mi? İlk fotodakinide yeni doğan için yapmıştım
Çok tatliş bu yaaa
Çok güzel olmş canım eline sağlık ben de çok seviyorum örgüyü kızıma ördüğüm elbiseyi atayım ben de. En alttaki bot gibi olan patik de çok güzel olmş modeline internetten mi kendin mi yaptın
1,512,264 soru
24,666,931 cevap
367,044 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın