İlk okulda öğretmenimin adı şehri 'ydi
Bide komşumuzun adı Türkileri'ydi
Aboooooo o ne öyle söyleyene kadar sanki uzun bir yoldan geçtim gibi
1,512,802 soru
24,673,996 cevap
367,432 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın