Kuzum ben 23 yaşındayım. 2 oglum var. Büyük 4 küçük 1 yaşına yeni girdi. Geçen sene kasım ayında taktirdim. Adetin 2. Günü gelin diyorlar. Gittim Çatalà yattım. Hiç bilmedim bile kalkin bitti dediler. Sonda ultrason ile baktılar tam takılmış mi diye bitti ondan sonra. O adetim den 1 ay sonra az kanamam geldi. Diğer ay çok geldi ve 10 gün sürdü. Güzel bence ama ayağıni üşüttüğün zaman kasiklarin fena şekilde agriyo
1,512,204 soru
24,666,242 cevap
366,990 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın