Kızlar rahatlayabiliriz heheeh doğurdum normal oldu 11 de doğurdum hepinize çok teşekkür ederim dualarınız için eksik olmayın bi avazda kurtuldum Rabbim kalan hamileleleri de bi avazda kurtarsın inşallah oğluşum oldu
Gözün aydın güle güle büyüt
1,512,211 soru
24,666,310 cevap
366,996 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın