0 oy
176 göst.
Diğer kategorisinde (2,110 puan) tarafından
Kızlar eşim Anadolu üniversitesi aşçılık bölümünü kazanmıştı çalıştığından dondurdu bende normal üniversite mezunuyum ama aöf ile alakalı hiçbir bilgim yok kaydımı dondurdum dedi mesaj gelmiş kayıt yenileme diye ama bahar dönemi diyor kayıt yaptım diyelim bir sorun olmaz değil mi çünkü güz dönemi değil ve nasıl oluyor kayıt yaptım diyelim derslere sınavlara ben giricem eşim çalışıyor ben yapabilir miyim yüzyüze sınavları oluyor mu bilmiyorum yani aöf okuyanlar anlatır mısınız? 

1 cevap

0 oy
(3,298 puan) tarafından
Sınavlar maalesef yüz yüze siz giremessiniz. Bu dönemde kaydını yeniler sınavlara girer puanı yetmediği de yaz okulunda telafi eder veya seneye. 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 285 göst.
26 Kasım 2021 Kültür-Sanat kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 634 göst.
31 Mart 2020 Kültür-Sanat kategorisinde Asyafdn (34 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 425 göst.
26 Ağustos 2024 Diğer kategorisinde cnsn (184 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 265 göst.
22 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Mirayin annesi (3,818 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,570 soru

24,670,978 cevap

367,260 kullanıcı

...