Geldiğimden beri fotoğrafına bakıyorum keşke hemen doğsa artık günler sanki ilerlemeyi bıraktı. Doktor sezeryan istersen 38de alırız dedi geceleri çok sancım olduğundan. Erkek bebişler biraz daha geç doğabiliyor sanırım...
1,512,230 soru
24,666,626 cevap
367,022 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın