bu çizgi filmi bir tek ben mı seviyorum )))) çok komik ya
Yalnız değilsin
Postu gördüm bende açtım çok komik
Kız ben buna çok üzülüyom yaaaa hep ezilip buzuluyoo
1,512,170 soru
24,665,859 cevap
366,972 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın