İlk 8 ay anne yanında yattı. Doğmadan oda yapmıştım yatağı montessori almıştım 8 aydan sonra araya geçirdim. Kocaman yatak ve güvenli rahat rahat yatıyor su an 2 yaşında çok kullanışlı bence. Ölçüleri cocuk yatağı değil 1×2 yaptırdım yeri geldiğinde beraber yatıyoruz
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın