0 oy
402 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde tarafından
kizlar normlade sm giyordum 2 tane çocuktan sonra l xl oldu zayiflayamiyorumda dolap indirim kattim beni takip eder misiniz  cocuklarimin ihtiyacı için satacam yoksa birine vermek isterdim ismin   dolap ismim  svgikya01
notu ile kapatıldı: Yasak post

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 142 göst.
13 Eylül 2024 Aile & Aşk kategorisinde Heidi nin koylusu (5,243 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 305 göst.
27 Ocak 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Aniskomhakli (1,535 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 161 göst.
31 Ekim 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
+4 oy
13 cevap 988 göst.
17 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Elif2512 (3,074 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,647 soru

24,671,781 cevap

367,293 kullanıcı

...