Annemler yanıma gelmişti 1 haftadır bizdelerdi alışmıştım ne güzeldi evin içi yine sessizleşti kızımla kaldık tek başımıza off valla gurbet zor yaa her gelip gitmeye böyle oluyorum bir türlü alışamadım hep yalnız hissediyorum kendimi
Zor olur ya alışıyor insan
Bende gecen hafta uğurladık 1 hafta kaldılar çok zor oluyor
1,512,228 soru
24,666,573 cevap
367,016 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın