Canim babannemiz her ay maasi yatinca alir alir getirir sagolsun
Rabbim muhabbetinizi arttirsin cnm cok güzel ler
Bizimki de 7 vun oldu maaşını alalı para Yok diye bu akşam bizden istedi verdirtmedim yaşasın kötülük
1,512,597 soru
24,671,189 cevap
367,272 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın