169 göst.
(7,006 puan) tarafından

Benim cadı kızım canım kızım evde süpürge actirmiyo :/ ev su an karınca istilası altında tüm kışlıklarini  bitiren karıncalar bizim evde.. dışarıda hiç bisi bırakmıyorum yere bir damla çorba dökülmüş hepsi başında koloni halinda tezgahın üzerinden dolaba çıkıp şurup şişelerinin kenarlarına girmişler..  Neyse bu da önemli bir konu ama benim canım kızım evde süpürge açtırmıyor ağlıyo kıyamet kokuyo bugünde evde temizlik var ama yok actirmiyo süpürgeyi kulağım agriyo diye bir haftadır dedi dedi dün babası kulak burun boğaza götürdü bi sürü test yapmışlar bisi cikmamis çok sukur. Ama bu kizin kulağı neden agriyo yada neden ağrıdığını söylüyor?  Birde bunun için ne yapabilirim ? Ve birde bu süpürge korkusu için ne yapabilirim... son bi soru daha karıncalara zarar vermeden nasıl evden yollayabilirim bizden daha çok yemek yiyolar bu sira..

7 Cevaplar

0 oy
tarafından

Karincalari öldürmeden uzaklastirmak icin salatalik kabuğu yada tarcin koyabilirsin ozellikle tarçın kokusunu hic sevmiyorlar. Kizin icinde calismiyoken fln dokundur fisinin cikinca çalışmadığını yastk gbi oldugunu anlatmaya calis. Süpürge calistiginda müzik ac yuksek ses dans etmeye calis. Aslnda eglenceli bsey oldugunu düşündür

(7,006 puan) tarafından
Teşekkür ederim salatalık kabuğunu ve tarcini  denicem :) kızım ici nde dediğini denicem şuanda halası aldı 1 saatliğine sabahtan beri süpürge korkusuna kahvaltı bile yapmadı
0 oy
(529 puan) tarafından

Tarçın yada sirke kullan ablacim.

Çubuk tarçın da olur varsa tarçın yağı da olur. 

Karincalarin geçtiği yerlere sirkeli su yapıp sprey seklinde püskürtme yap.  Yada varsa tarçın serp.

Çubuk tarçın varsa girdiği yada yuvalarını biliyosan oraya koyabilirsin.

Tarçın yağı varsa onu pamuğa dok geçtikleri yerlere sur. 


Benim arkadaşımin evi hep karıncaydi . Hep böyle yok etti. 




Korkusu için bişi diyemiyorum inşallah geçerim 

Eğer sakasjna da olsa korkuttuysaniz vs ondan da etkilenmis olur .

(7,006 puan) tarafından
Bi kaç kere oyuncaklarını toplanmadığı zaman evi süpürücem bak süpürge çeker oyuncaklarını dedim canım ama ozaman da korkuyodu bebeklikten beri sevmez süpürge sesini falan evde bi blandr  açıcak  olayın kadar çaycıyi  çalıştırdığımda da kapatt kapatt der sesi sevmiyo ama supurgeyle baya savasi varr cok fena bisi :/ bu ara da tarcini da sirkeyide denicem cok sagol :)
0 oy
(1,262 puan) tarafından

Kız sen ne tatlı bir annemissin  =)) resmine  baktımda böyle hanim hanimcik  kızlar varya  öyle gpzukuyosun  =) seni taniyordum  ama rsmini  görmemiştim 

(7,006 puan) tarafından
Adnan oktarin kedigilleri gibi olduk hepimiz :))
(1,262 puan) tarafından
He doğru o sendin  deme =) onu şimdi hatirladim  bak ee kapanamadin  mi canım  daha kararsız kalmış gibisin  sanırım  =)
(7,006 puan) tarafından
Yok kuzum ya maalesef bi cesaret edemedim bide hiç evden dışarıda çıkmadım sadece 2 kere görümceme gittim 3 aydır sen düşün.. hal böyle olunca erteliyorum hala :/
(1,262 puan) tarafından
Ozaman bu gidişle zor gibi  ben 1 günde  karar  vermiştim zaten  o anki  aşkla yaptın  yaptın  yoksa  birdaha  çok çok  zor oluyor
(7,006 puan) tarafından
Aynen öyle bir an da karar verio tamam artık diyip birjerette yapmak lazım düşündükçe hiç olmuyor birde benim yapma kararı aldığında evden dışarıya çıkmadım hiç olmadı yani belkide bahane inşallah tekrar içime gelir o istek canım:/
0 oy
(448 puan) tarafından

Bazı çocuklar dikkat çekmek için heleki kız çocuğuysa cilvesi nazı başka oluyor zaten muhtemelen biraz daha ilgi görmek için yapmıştır dikkat edin birde bazen oyuncaklarla da anlık şeyler yapıp canlarını yakabiliyorlar. Süpürge korkusunu yenmesi için yakınlaştırıp çalıştırmadan hadi evi süpürelim diye en başta kabullendirmek lazım sonra da tuşuna bas hadi bakalım bu süpürge seni sevdi bak nasıl temizlicek şimdi mikrop kalmıcak hasta olmıcaz gibi oyunlarla yenebilirsiniz. Karıncanın tek gelmediği bitki fesleğen olan eve kesinlikle girmez 2 veya 3 saksı fesleğen alın bazı alanlara bırakın 1 tane bile gelmez daha

(7,006 puan) tarafından
Yaa varmıdır kış vakti fesleğen alıyım mutfak masasına koyayım canım sağol:) neler neler dedim hadi be  supurmicem gel sen süpür bak eve karıncalar geldi yediklerimiz döküldü diye daha bask a böcekler de mikroplara gelir bizi hasta eder diye normalde anlatınca anlar ve bukadar büyük tepki vermezdi ama 2 3 haftadır yok evi supuremiyorum kıyamet kopuyo  kulaklarını tutuyo.. dün götürdük kulak için bakıldı edildi bisi de yok kulağında:/
(448 puan) tarafından
Çiçekciler de bulunuyor fesleğen yaz kış o zaman sizin kız süpürgenin derdine kulağım ağrıyor diyor ama alıştırmanız lazım her dediğini yapmayın bazen inatlaşıyorlar
(7,006 puan) tarafından
Kurallarla büyüyen bi kız aslın da ama supurge konusunda ne yapacağımızı şaşırdık gerçekten alışması şart  olmaz yani boylr
0 oy
(908 puan) tarafından

Yanında kimse yokmu sen bi yeri temizlerken onu başka odaya götürsün müzik açsın bebeler için youtu.be de var Onlardan karıncaya gelince evi komple sil geldikleri yere tuz dök oralara silikon sık üstünü bantla daha gelemiyorlar 

(7,006 puan) tarafından
Kuzum tlfnu veriyorum ac video diyorum açıyorum falan ama yok önceden o şekilde oyalayıp yapiyodum ama şuanda hiç öyle oyalanmiyo görünce süpürgeyi nevridonuyo  :/ karınca için silikon olmazda tuzu bi denicem canım sağol:)
(908 puan) tarafından
Rica ederim canım bu arada silikonu karınca gelmesi kesilince yap
(7,006 puan) tarafından
Kotu durur canım ya mahvederim evi:) silikondan korkuyorum dediğin gibi çıktıkları yeri kapatsam dahada çıkmazlar ama
(908 puan) tarafından
Aynen yeterli olur benim evimde de vardı artık gelmez oldular
0 oy
tarafından

Benim kiz da süpürge sesinden coj korkardi  Sonradan eline verdim sen yap bak evimiz ne güzel oluyir falam filan korkka korka alistirdim. Simdi evievi supurunce gelip makinanin uzerinde oturuyor makina giderken bu da evi geziyor:)) 

(7,006 puan) tarafından
Benimkide bi dönem korktu öyle astım canım otururdum süpürgeye  ona verdim falan sonra geçti ama şuanda çok daha artmış durumda süpürgeyi görünce bile korkup kaciyo çok fena bisi evi süpürmem lazım dediğim anda korkudan ağlıyo..  bu gun süpürge korkusu yüzünden hiç birşey yemedi içmedi:/ geçen haftada temizlik olucagi zaman böyle yapmıştı hasta sandım dedim bu kız çok fena hastalanicak ama yok pskolojik bisi herhalde şuanda böyle düşünmeye basladim
0 oy
(3,027 puan) tarafından

Ben türk kahvesi dökmüştüm tezgahın üstüne kaybolmuslarfi 

(7,006 puan) tarafından
Bende döktüm ama yok bizim karıncalar çok ac gözlü çıktı üstümüzde kıyafetlerimizde bile var her yerim karınca ısırığı oldu karıncanın böyle işlediğini bilmezdim hee
(3,027 puan) tarafından
Sirke dok oda ise yarıyor
(7,006 puan) tarafından
Evi silerken silme suyuna koydum canım sirke yerlerdeler tezgahta bişey yapamaz oldum düşün bulaşık süngerinde bile karınca var
(3,027 puan) tarafından
Ne bileyim ben yuvalarını bulup üstüne kahve dökmüştüm onla azaldi sonra sirke döktüm kayboldu

İlgili sorular

4 cevap 163 göst.
13, Temmuz, 2019 ❤️Asmin Deroş❤️ (4,188 puan) tarafından soruldu

64,688 soru

1,776,063 cevap

5,623 kullanıcı

...