Bugün kontrolüm vardı 37+2 yim. On gün içinde dogurmazsam sezeryan olucam. Sudan çıkmış balık gibi hissediyorum. Hala inanamiyorum dokuz yıldır evliyim.. tüp bebekle hamile kaldım
1,512,182 soru
24,666,006 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın