Bugün kontrolüm vardı 37+2 yim. On gün içinde dogurmazsam sezeryan olucam. Sudan çıkmış balık gibi hissediyorum. Hala inanamiyorum dokuz yıldır evliyim.. tüp bebekle hamile kaldım
1,512,163 soru
24,665,736 cevap
366,967 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın