+1 oy
157 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (7,483 puan) tarafından

image

Merhaba hanimlar. Hidroten marka urunlerden kullanan var mi acaba. Bebek urunleri yorumlara baktim baya guzel di denemek istedim. Dene bunu x hidroten exclusive kutusu var  54 liraya aldim. Internetten baktim tek tek fiyati 200 lirayi geciyor. Pisik kremi sampuan ve losyon ayrica bide bebek ani  defteri sanirim. Bu dort parcaya 54 lira verdim. Kullanan yada denemek isteyen olursa diye paylaşmak istedim. 

1 cevap

0 oy
(1,262 puan) tarafından
 
En İyi Cevap
Ben pişik kremini kullanıyorum memnunum canım. İçeriği temiz o bilindik markadan daah masum geliyor bana
(7,483 puan) tarafından
Tesekkr ederim canim bende deneyeceğim. Acayip de uyguna buldum
 Foto attim bakabilirsin sende.
(1,262 puan) tarafından
Hepsi burada indirime giriyor ben ordan stokluyorum aklında bulunsun
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 949 göst.
24 Temmuz 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Casperiye (11,828 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 816 göst.
17 Temmuz 2024 Diğer kategorisinde E.m.hs (517 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 109 göst.
25 Ocak 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Zisan (1,184 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 413 göst.

Kategoriler


1,512,701 soru

24,672,755 cevap

367,358 kullanıcı

...