Allah sabır versin sana çok sabır Benimkide 1 yaşlarda oğlumda wc idim ben mamasını yere dökmüştü silmeyle zor geçti.. Ondan sonra nöbet tutmaya başladım. Şimdi şükür yavaştan bıraktı ellemeyi.
Allah yardımcın olsun İkizler birde örgüt olmuş bunlar işin Zor
1,512,781 soru
24,673,736 cevap
367,415 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın