0 oy
238 göst.
Diğer kategorisinde (6,378 puan) tarafından
Afedersiniz ama sari sümüksü noluyor ??

5 Cevaplar

0 oy
(27,103 puan) tarafından
Durup dururken mi?
(6,378 puan) tarafından
Hastayim cnm.
(27,103 puan) tarafından
Oksuruyosan normal o zaman ya
-Reklam-
0 oy
(16,142 puan) tarafından
Hasta mısın ? 
(6,378 puan) tarafından
Evet dün hiç iştahim yoktu her yerim agriyordu agri kesiciyle iyi oldum  dün çok terledim sabah duş aldim az once yine parol ictim dünkü kadar olmasa da agriyor şükür cocuklarda bi sey yok bir ben böyle öksürüp balgam cikariyorum.
(16,142 puan) tarafından
Bal zencefil limon çok iyi geliyor canım
0 oy
tarafından
Cigerlerine inmesinden iyidir yavrum zencefilli bal yap az karabiber macun gibi gunde bi yemek kasigi sabah aksma at bide 2sarmisak 1bardak sutu hafif kaynat aksamlari ic iyi olur gecmis olsun
0 oy
(1,691 puan) tarafından
hastaysan bogazlarin dolmustur cikmasi daha iyi
0 oy
(187,414 puan) tarafından
neyin var koah varmi
(6,378 puan) tarafından
Yok kiz usuttum sanirim.

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 282 göst.
23 Ağustos 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Anneolmakask (894 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 451 göst.
0 oy
6 cevap 366 göst.
5 Mayıs 2024 Diğer kategorisinde 2801 (1,501 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 182 göst.
26 Kasım 2023 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde 1bebe1anne (281 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,591 cevap

366,957 kullanıcı

...