Ya sabah sabah bu soru ne demeyin merak ettim benim 2. Gebeliğim 15 haftaligiz ve karnım baya var yani dışardan anlaşılıyor artık bide karnım yayman o zaman kız olur diyorlar doğrumu sizce ? Bide yüzümde lekeler cikmayada başladı gibi hani kız leke yaparmış annenin güzelliğini alırmış doğrumu ki ?
1,512,149 soru
24,665,531 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın