Ah en güzel kurabiyeleri yedik bugün oglusumun eli değdi ❤️
Aman maşallah benimde 18lik yapmıştı böle bişey yarıştıralım bunları biz
Afiyet olsun çok guzeller
Şefin ellerine sağlık
Busenin mutfaği hayır
Kayra şef evet
Kayra sefin ellerine saglik cok guzel gorunuyorlar
1,512,683 soru
24,672,253 cevap
367,325 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın