Kızlar pankeke yağ koyuyo musunuz ?
Afiyet olsun yarim cay bardağı koyuyorum
İcinemi tavasinami
bende yaptım yiyeceğim inşallah brazdan
Bal cokella ve meyve benden geliyorum çay varmı çay
Yağ koymuyorum canim. Afiyet olsun
1,512,170 soru
24,665,847 cevap
366,972 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın