Genellikle oyle yapıyorlar
Benim oğlumda ulu orta yerde yapiyo ama her halleri çok tatlı yaaa
Demekki rahat sıçmak istyor
Kızımda öyle yazın alistiramam lazım tuvalete.
1,512,700 soru
24,672,567 cevap
367,342 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın