4 bucuk aydir onunla emziriyorim göğüs ucum yoktu tutmadi malesef beni. Ama avantajlari da oldu mesela. Biberon verirken sknti yasamadim hic meme reddi sorunumuz olmadi ikiside plastik oldugu icin. Catlaklarim daha cabuk iyileşti. Nerdeyse hepsini denedim wee babynin kenari tam yuvarlak olaninda rahat ettim. Diğerleri kayiyodu hep sütüm bosa akıyordu. Bu tam yapışıyo elimle bile tutmuyrm
1,512,194 soru
24,666,133 cevap
366,984 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın