Cansın can ❤️ ☺️☺️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ne kimseyle öyle buralarda kavga etmeye nede öyle uzun uzun konuşup tanışıp dostluk kurmaya takatim var
Bu hadis size gelsın o halde
En buyuk asklar kavgayla baslar dmeke geldi icimden
Çok güzel bir bn böyle kimseyle ćok samimi olamıyorum aslında çok samimi olduğum bir kaç kişi var ama tlfon numaralarını almayi çekiniyorum
1,512,251 soru
24,666,815 cevap
367,042 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın