284 göst.
(59 puan) tarafından

Ben daha düşünmedim :):):):D

Reklam


30 Cevaplar

0 oy
(2,484 puan) tarafından
Yalnızlık yalnızlık yalnızlık 
(59 puan) tarafından
Okadar yani :);)
(2,484 puan) tarafından
Napim insanlardan teknolojiden şehrin gürültüsünden kaçıyorum ztn ne alabilirim ki herşey bitici herşey geçiçi
0 oy
(1,243 puan) tarafından
Yanımda sadece çocuklarım olsun başka birşey istemem 
(59 puan) tarafından
Öyle ama vardır mutlaka başka şeyler :) düşünmek lazim
(1,243 puan) tarafından
Benim icin sadece çocuklarım yeter biz o adada yasama tutunuruz
0 oy
(401 puan) tarafından
Çocuklarım ve eşim olsun yeterli. Gerisi olur.
(59 puan) tarafından
Yani ;) Allah ayirmasin
(401 puan) tarafından
Amin canım teşekkür ederim.
0 oy
(680 puan) tarafından

Oglum

 bir sürü tatlı 

Bide telefon :D

(59 puan) tarafından
Tatlı hahaaa tatlıcı bence şarj aletini unutma :)
(680 puan) tarafından
Ay evet o da vardı ya:)))çok severimmm tatliyi
0 oy
(894 puan) tarafından

Eşim kızım ve yiyecek seyler :D

(59 puan) tarafından
Bol bol olsun yiyecekler :)
(894 puan) tarafından
Aynen biz önemli degil iz ama kızım aç kalmasın :)
0 oy
(2,022 puan) tarafından

2 kızım  bide eşim :) 

Issiz adada bu ucuyle kalsam zaten hayatimiz 4 4luk olur eminim :D

(59 puan) tarafından
Sanki yalnız mi gitsek tatil olur :)
(2,022 puan) tarafından
Oda harika fikir ama temelli olmaz cocuklarim olmadan dayanamam 3 5 gunlukse yalniz daha guzel :D
0 oy
(707 puan) tarafından

E haliyle doğum yapacam bez ıslak mendil ha bide şarjı bitmeyen bi telefon :D

(59 puan) tarafından
Hahaaaa bence bitmeyen bez ve ıslak mendil olmalı bebekler şarjdan hızlı bez bitiriyor :)
(707 puan) tarafından
Koz yıkanabilir bez alalım adanın yanında deniz felan vardır orda çitileriz :D
(59 puan) tarafından
Oda zor olur ya yıkamaya alışık değilsek :):)
(707 puan) tarafından
Kız ozaman yaprak felan saraeım altına kopar sar tarzan gibi :D
0 oy
(1,773 puan) tarafından
Ne alsam dusunmem gerekir ama alinmiycak 3 seyi soyluyim sana 

1. Kaynana

2.Görümce

3. Varsa elti 

Bunlari almada yanina ne alirsan al
(849 puan) tarafından
Bende boyle soyliycektim kaynanam kaynim kaynatamdan baska her sey gotururum;)
(1,773 puan) tarafından
Bendensin sende
(59 puan) tarafından
Hahahaaaaaa diyosun :)
+1 oy
(185 puan) tarafından
Önce rabbim olsun hep beni.le sonra ailem.yeter
(59 puan) tarafından
Öyle canım parası
(185 puan) tarafından
Hay su klavye azizliği orası öyle canım demek.istedin büyük ihtimal
(59 puan) tarafından
Pardon öyle orası demek iatedim
(59 puan) tarafından
Aynen akıllı telefon sozde ama bazen biz gibi delirebiliyorlar:)
(185 puan) tarafından
Anladım.canim aslında ailem diyecektim ama bir anda bir yaradanik.oldugu gekdi.aklima yorumlari.okuyunca bazen okadar gafletteyim anlatamam
0 oy
(1,077 puan) tarafından
Eşim ve kızlarım olsun yeter bana .yeme içme işini hallederiz orada :)
(59 puan) tarafından
Adada balık tutarız bol bol diyorsun :)
(1,077 puan) tarafından
Aynen canım:))
0 oy
(300 puan) tarafından

1 BEN 

2 BEN
3 YİNE BEN:D
(59 puan) tarafından
Oooo isabetli ;)
(300 puan) tarafından
Aman bulmuşsun ıssız adayı kafa dinlerim kız  tek başıma oh missss:D
0 oy
(2,414 puan) tarafından
Eşim ve kızım olsun yeter:)
(59 puan) tarafından
Allah ayırmasın canım
0 oy
(41 puan) tarafından
Ben telefonumu eşimi oğlumu götürürdüm :))
(59 puan) tarafından
Sarji unutma:)
(41 puan) tarafından
Bak işte iyi akıl ettin söyleseydin unutmuştum :))
0 oy
(132 puan) tarafından
Eşim olsun yeter bana bi de bebişimiz daha doğmadığı için bizimle o :) 
(59 puan) tarafından
Hayırlı doğumlar olsun inşallah canım
(132 puan) tarafından
Sağol cnm....
0 oy
(898 puan) tarafından
Issiz bi adaya dussem bi gemi alirim canim sıkılınca sehre inerim yupiiiii
(59 puan) tarafından
Kop kop diyosun yani :) ekmek elden su gölden yani :)
(898 puan) tarafından
Yessssssssssssss
0 oy
(1,124 puan) tarafından
Oğlum yiyecek yatak
(59 puan) tarafından
:):):):) güzel
0 oy
(473 puan) tarafından
Yavrum yavrum yavrum
(59 puan) tarafından
Ahhh ahh bu evlatlar ah
0 oy
(242 puan) tarafından
Kzim bol yiyeck su
(59 puan) tarafından
Bol bol bitmeyen olsun;)
0 oy
(749 puan) tarafından
Eşim yanımda olsun

Birde doğum yapacam kızım zaten hep yanımda olacak :)) onsuz asla :)) birde bebek malzemeleri olsun yeterli :))
0 oy
(370 puan) tarafından
Tek şey yeter oglum

İlgili sorular

15 cevap 243 göst.
4 cevap 191 göst.
10 cevap 308 göst.
17, Temmuz, 17 misafir tarafından soruldu
4 cevap 65 göst.
9 cevap 326 göst.
3 gün önce açelya☺️ (202 puan) tarafından soruldu
25 cevap 337 göst.
15, Ağustos, 15 Gülüs44 (260 puan) tarafından soruldu

31,921 soru

309,089 cevap

549,937 yorum

3,500 kullanıcı

Kategoriler

...