290 göst.
(461 puan) tarafından

http://www.43haber.com/m-haber-13027.html

Kızlar o kadar tatile ihtiyacım var ki şu villa gecesi 150-180 tl bedava yaa.. eşimle bas basa 1 hafta ne güzel olurdu ama nerdeee küçük cenavar birakir mi :) 
Reklam


6 Cevaplar

0 oy
(1,502 puan) tarafından
Çokda güzel benimde ihtiyacım varr yaa kafa dağıtırdık iyi olurdu
(461 puan) tarafından
Aynen kuzum ya bi de biz son dk işler karıştı balayina da gidemedik evliyim ama eşimi özlüyorum resmen :D
0 oy
(298 puan) tarafından
Ay ne guzel sicak su mi sifalimi
(461 puan) tarafından
Valla canım bilmiyom ama bana şifa olurdu kesin  :D
(298 puan) tarafından
Benimde cok hosuma gidio uygun ama cesaret edemiom.ordada yemek yapmasi varrr
(461 puan) tarafından
pratik biseyler yapılır ya ben dışardan yemeyi çok sevmiyorum ya içime sinmiyor
0 oy
(2,010 puan) tarafından
Offf şuan en çok ihtiyacım olan şey beynim çok yorgun sadece kızım ve ben gitmek isterdim 
(461 puan) tarafından
InsaAllah dileğimiz gerçek olur
(2,010 puan) tarafından
İnşallah kuzum ya ♥
0 oy
(1,770 puan) tarafından
Ooof villa cok guzelmis keske benim olsaa 
(461 puan) tarafından
Olur inşaAllah:)
0 oy
(1,772 puan) tarafından
Bence hepimizin ihtiyacı var yalnız oğlumsuz gitmem :)
(461 puan) tarafından
Bende kızımsz gitmem gidersem aklım onda kalır:)
0 oy
(2,036 puan) tarafından

Benimde ihtiyacım var ve sadece bununla yetiniyorum :'( shhshshshshshhs:Dbize uğramaz ki 

(461 puan) tarafından
Umudumuzu yitirmeyelim belki bi gün:))

İlgili sorular

7 cevap 339 göst.
3, Nisan, 3 Dilay355 (120 puan) tarafından soruldu
1 cevap 192 göst.
10, Ağustos, 10 sevda1234 (202 puan) tarafından soruldu
7 cevap 73 göst.
19, Aralık, 2018 Ayse Ahmed (23 puan) tarafından soruldu
8 cevap 456 göst.
1 gün önce ❤minikpaşa❤ (678 puan) tarafından soruldu
21 cevap 516 göst.
1 gün önce ❤minikpaşa❤ (678 puan) tarafından soruldu
3 cevap 136 göst.

31,922 soru

308,988 cevap

549,856 yorum

3,500 kullanıcı

Kategoriler

...