Sebebi ne canim
Kaç senelik evli ve kac senedir Birlik oturuyorsunuz. Çünkü şu zamanda birlik oturmayı hiç kimse kabul etmiyor. Birlik oturanlar evlerini ayırıyor. Ayrı bir ev hayatınız olsa böyle problemler de olmaz diye düşünüyorum Rabbim gönlünüze göre versin inşallah
1,512,191 soru
24,666,093 cevap
366,981 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın