200 göst.
(218 puan) tarafından

Kızlar yaa dua edin bana 35 haftalık olduk cuma memlekete gidicem ailemin yanına doğuma. Uçuş raporu verdi doktor binebilirsin sorun yok dedi ama aklıma tüküreyim çok bekledim burda eşim gelemiyor çalışıyor onu yalnız bırakmayım diye. Korkudan doğurmam inşallah uçakta :ermm:

Reklam


2 Cevaplar

0 oy
(43 puan) tarafından
Cnm doğursan çocuk dünya vatandaşı olur ne güzel:D şaka Bi yana doktorun sıkıntı görmemişki vermiş rapor bişey olmaz Allahın izniyle:) 
(218 puan) tarafından
:D ay demi kız bide bedaveden biner uçağa :DD  şaka bir yana inşallah canım uçak fobim yok normalde ama yine de korkuyor insan
0 oy
(1,252 puan) tarafından
Olurda dogurursan cok şanslı bir bebek olur bir cok seyi ucretsiz karsilanir:)
(218 puan) tarafından
Öyle de canım orda kim doğurtcak yaa düşündükçe karnıma ağrılar giriyor  :/
(1,252 puan) tarafından
Eğitimli hostesler var canım doğum konusunda her uçakta
(218 puan) tarafından
Yaaa bilmiyordum canım teşekkür ederim azda olsa içim rahatladı :*
(1,252 puan) tarafından
Merak etme Allahın izniyle birşey olmaz

İlgili sorular

12 cevap 263 göst.
18 saat önce Ecrin in annesi ❤️♥️ (113 puan) tarafından soruldu
4 cevap 180 göst.
22 saat önce derya♥️mete♥️ilyas (2,067 puan) tarafından soruldu
13 cevap 186 göst.
2 cevap 196 göst.
3, Ekim, 3 Merveapoo (134 puan) tarafından soruldu
6 cevap 255 göst.
3, Ekim, 3 Merveapoo (134 puan) tarafından soruldu
13 cevap 338 göst.
2, Ekim, 2 Çerkez kızı (1,152 puan) tarafından soruldu

31,200 soru

299,677 cevap

536,005 yorum

3,404 kullanıcı

Kategoriler

...