0 oy
150 göst.
Diğer kategorisinde (1,754 puan) tarafından
Kızlar gece maması hangisi daha iyi kabız gaz yapmayan 

2 Cevaplar

0 oy
(16,142 puan) tarafından
Kaşık mamasi mi soruyorsun canım ?
(1,754 puan) tarafından
Evet canım
(16,142 puan) tarafından
Hero baby kaşık maması kullanıyorum ben. Ballı sütlü irmikli. Meyve tahıllı. Rezeneli sevmiyor içince kusuyor. Bir de elmalı var
(1,754 puan) tarafından
Kabız yapıyor mu
(16,142 puan) tarafından
Yok kuzu ben ballı sütlü irmikli olanı yiyince kabız olmuyor digerlerinde de zorlanmıyor gerçi
-Reklam-
0 oy
(1,254 puan) tarafından
Gece mamasi derken anlayamadim ben merakimi maruz görün. Normal aptamil fln onlardanmi bahsediyorsun
(1,754 puan) tarafından
Kaşık maması

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 112 göst.
26 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Asel hira (1,754 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 464 göst.
29 Ağustos 2021 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 2,834 göst.
0 oy
13 cevap 325 göst.
28 Şubat 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Enesin_annesi123 (280 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,361 soru

24,668,244 cevap

367,114 kullanıcı

...