Emzirme yastığını 9 aydır kullanıyorum canım bebe uyurken bende sarılıp yatıyorum hatta puset örtüsü de kullanışlı. Yatagi misafirliğe girerken götürüyordum genellikle yere yatırmamak için
1,512,825 soru
24,674,406 cevap
367,449 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın