Dr gittik çok şükür kese de bebek te hatta kalp atışlarını bile gördük ama sesi açmadı ilk üç ay tavsiye etmiyorum bebeğin kalp kapakları ısınıyor çünkü zaten bak pıt pıt görüyormusun başlamış dedi çok şükür kızlar çok şükür rabbim isteyen herkese hayırlısıyla bu duyguyu tattırsın içimde minik var çok şükür bu arada o dr da şikayetçi oldum
Saglıcakla gelsin canim
1,512,174 soru
24,665,886 cevap
366,974 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın