0 oy
153 göst.
Diğer kategorisinde (44 puan) tarafından
Kizlar taşıdığımız evde termostat var bir turlu amlayamadim karsi komsum gosterdi ama bu defa cok sicak oluyor bunu dusursemde kombi araliksiz 20 30 dk çalışıyor bu şekilde çalışması mi lazim. Simdi kombi bocsh marka termostattta bocsh,kombi 3 te termostat 20 ile 25 arasi peteklerde ki vanalar 4 te cok sicak oluyor bu sekilde,20 dc getirdigimde kombi duruyor calismiyor ev soğuyor napmam lazim 

Bu soruya cevap vermek için lütfen giriş yapınız veya kayıt olunuz.

İlgili sorular

0 oy
1 cevap 273 göst.
3 Ekim 2023 Diğer kategorisinde Zeynepagd (626 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 152 göst.
+1 oy
3 cevap 322 göst.
0 oy
2 cevap 340 göst.
22 Kasım 2023 Diğer kategorisinde OynakBalina (1,224 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,234 soru

24,666,669 cevap

367,031 kullanıcı

...