0 oy
88 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Merhaba hanımlar dogum yapalı 53 gün oldu kırkım 13 gün önce çıktı. 1-2 gündür yok denilecek kadar lekelenme gördüm adet oluyorum sandım ama daha tık yok neden olabilir acaba. 

2 Cevaplar

0 oy
(16,142 puan) tarafından
Kalanlar akiyordur kuzum ya da adet olacaksin 
-Reklam-
0 oy
tarafından
İçinde kalan pis kandır yada adet olacaksındır

İlgili sorular

0 oy
6 cevap 317 göst.
0 oy
6 cevap 671 göst.
25 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Elif222222 (65 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 231 göst.
15 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Melek727272 (252 puan) tarafından soruldu
+2 oy
3 cevap 299 göst.
17 Nisan 2025 Diğer kategorisinde Havin06 (4,357 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,160 soru

24,665,678 cevap

366,963 kullanıcı

...