0 oy
205 göst.
Diğer kategorisinde (116 puan) tarafından
Kizlar 4haftalik hamileyim. Folik asit kullaniyorum. Oglen atmayi.unutmusum. simdi atdm yemekden sonra. Dayanamadm.uzerinden elma yiyorum tuzlayb. Sorun olmaz dimi?

5 Cevaplar

0 oy
(1,992 puan) tarafından
yok ya ne sorunu o ayrı o ayeı ye den meyve sebze 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Yok olmaz. Ben kullanırken hiç aç veya tok al falan dememişti doktorum. düzenli sabahları alıyordum.
0 oy
tarafından
Hicbirsey olmaz sanirim 15 aydır.iciyorum her akşam;) gun içinde içmenin yeterli üstüne ne yersen ye
0 oy
(16,142 puan) tarafından
Birşey olmaz canım 
0 oy
tarafından
Fark etmez ama düzenli olarak kullanmam lazım onu

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 274 göst.
0 oy
14 cevap 302 göst.
13 Haziran 2026 Diğer kategorisinde Berensuay (57 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 242 göst.
14 Mayıs 2026 Aile & Aşk kategorisinde gelincik (49 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 153 göst.
4 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Nuraydnn (436 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,165 soru

24,665,762 cevap

366,968 kullanıcı

...