459 göst.
(730 puan) tarafından

Kızlar az once tencereden tencereye süt boşaltırken kaynar süt karnıma döküldü bi anda şuan canim cok yanıyor ne yapabilirim geçirmek icin yanık kremi filan da yok :((

Reklam

20 Cevaplar

0 oy
tarafından

Patates rendele koyy

tarafından
Aynen patates iyi geliyor duyduguma gore. Geçmiş olsun bu arada
Reklam

0 oy
(1,578 puan) tarafından

Canim direk hastneye git ya su toplar dayanamazsn acusna

(730 puan) tarafından
Hastaneye gidemem ki su topladı :( karnım da cok büyüdü cok canim yanıyor yaaaa :((biraz patates rendeledim koydum ama yok cız cız yaniyor
(1,578 puan) tarafından
Offf cnm ya kiyamam :(((
0 oy
(3,098 puan) tarafından

Çok geçmiş olsun canım ya :( dikkat et gerçekten yanık da çok zor. Hastaneye gitme şansın varsa bi görün bence 

(730 puan) tarafından
Sagolasin canim hastaneye gitme  imkanım yok şuan patates rendeledim koydum ama geçmedi:(
(3,098 puan) tarafından
Kaç derece yanık canım? İnşallah ciddi bişey değildir
(730 puan) tarafından
Derecesini bilmiyorum ama kuzu çevirme gibi kızardı su topladı:((( yarısı yandı karnımın 31 haftalik kızım da vurdukça daha bi aciyor
(3,098 puan) tarafından
Ay canım benim ya doktora git o zaman sen krem filan verirler :( doğumuna kadar geçer inşallah ya
0 oy
(78 puan) tarafından

Çok geçmiş olsun canım. Yumurta akı sür karnına benim teyzem hemşire yiğenimin bacağı yanınca yumurta akı sürmüştü. Tabi yanık dereceside önemli. Doktorada görünmen farklı olur ama dene istersen. 

(730 puan) tarafından
Patates rendeledim koydum fayda etmedi yumurtayı denedim karnımın yandı  yarışına döküldü
(78 puan) tarafından
:( canım en iyisi işte ya doktora yada eczaneden silverdin veya anestol alman yanık için. Çok geçmiş olsun tekrar
+2 oy
(7,933 puan) tarafından

Valla ya acile kos yada bi eczaneye.. Hic birini bulamadin komsuya git al. Buz aciyi hafifletiyo ama su topluyo sonrasinda. Hafife alma yanik acisi cok kötü bsey. Benim 2 ay once döküldü bacagima kaynar su. Anestol pomad aldirdim.o cok şükür aldı acısını

(730 puan) tarafından
Hastaneye gidemem şuan canim patates rendeledim su da topladı cok fena cok :(
(7,933 puan) tarafından
E toplar tabi yavrm. Niye gidemedin esin yoksa ambulans cagirsaydn yine gitseydin keşke. Uyku tutmaz seni bu gece
0 oy
tarafından

Macun sur kız ayyyy Allah nasıl oldu o off

(730 puan) tarafından
Kız sütun dibi tutmuş yanık kokusu iyice geçmesin dedim fokurduyordu dökerken de bi anda sıçradı ama baya karnımın büyük bölümüne döküldü:(
tarafından
Nasıl durumun
(730 puan) tarafından
Karnimin yarısı kuzu çevirme gibi kızardı su topladı karnım açık oturuyorum şuan cok canim yanıyor ya :( kara bahtım kör talihim
tarafından
Off çok acır şimdi o hastaneye gitsene
0 oy
(254 puan) tarafından

Geçmiş olsun canım süt yanığı çok kötüü bende patates rendesi yada biz koy 

0 oy
(45 puan) tarafından

Geçmiş olsun canım bence immanın varsa bi hastaneye git hamileyken yanık kremi sürülürmü bilemicem ama bi görünmende fayda var hastaneye 

(730 puan) tarafından
Hastaneye gidemem canim patates filan koydum şeker sürdüm yok gecmiyor :(
0 oy
(3,608 puan) tarafından
Hemen acile git bence benim de kaynar su dökülmüştü hemen müdahele etmişlerdi 
0 oy
(664 puan) tarafından

Canim hemen seker sur yanik yere 20 dk beklet kabarmamasi icin babam asci o ogretmisti bize de gecmis olsun

(730 puan) tarafından
Sürdüm burdaki yorumları görüp ama nafile cok sızlıyor bebek tekme attıkça daha bi sızlıyor
(664 puan) tarafından
Cok gecmis olsun ya keske bir acile gidebilsen :/
0 oy
(2,219 puan) tarafından

Çok geçmiş olsun acile gidebilirsen git yada yarın doktora süt yanigi bilirim acısını su gibi degildir   

0 oy
(11 puan) tarafından

 Canm çok geçmiş olsun ya bende demin kaynattim yoğurt yapicam değiştirdim tencereyi korka korka bence git doktora yanık çok kötü birşey bn önceden çay dan yandığım için  iyiibilirim yanık acısını rabbim şifa versin insallh 

0 oy
(1,039 puan) tarafından

Buz tut buz :(

0 oy
(444 puan) tarafından

Canim cok gecmis olsun toz sekeri dene 15 dkka sobra agrin sızın geciyor bizzat denemis bir insanim kople ayagima kaynar su dökülmüştü toz seker koydum 10 15 dkka baya sizliyor sma sonra geciyor tabi asiri derecede yanmadiysa 

(730 puan) tarafından
Canim patates rendeledim şeker de denedim ama su topladı baya bi yandı kıpkırmızı şuan karnımın yarısı
(444 puan) tarafından
Ya kiyamam sana hastaneye git esin evde degilmi kuzum
0 oy
(163 puan) tarafından
Çok geçmiş olsun canım. Diş macunu sürebilirsin, yoğurt sürebilirsin. Buz varsa buz koy. İnşallah acı çekmeden geçirebilirsin :(
0 oy
(1,071 puan) tarafından

Salca sur yada dis macunu   cok gecms olsn

0 oy
(4,071 puan) tarafından

Hastaneye git canim nasil acıyodur yaa 

0 oy
(789 puan) tarafından

Gerekirse amblans cagr taksi cagr dr a gorun merhem flanda surme kafana gore ,  iyi dayaniyorsn ben ortaligi ayagi kaldrmstm  hastane yolunu coktan tutmustm

(730 puan) tarafından
Ah ah esin birsey olmaz geçer geçer derse dayanırsın:(
(789 puan) tarafından
Nasil ya nasl bir adam o sen dayanrsn da bebegne bir bakilir ki seninde canin tas degil , ben bugun dusuyordm cok korktm  esime agzmdan kacrdm  adam bir panik oldu carptnmi biryere neden hber vermedn diye dusmedm diye zor ikna ettim ki boyle bir durum rabbm kmsenn basna vermesin :( esinin icinede merhamet ve vicdan versn ne diym cok uzuldm gercekten , ama ikna edebilirsen gitmen en dogrusu
(1,700 puan) tarafından
Eşine allah merhamet versin canım  kendisi yansa böyle sakin olurmuydu acaba
0 oy
(5,082 puan) tarafından
Çok geçmiş olsunnn canimm üzüldüm:/ yanık için bildiğim.bisey yok ama ince deri canın  fena aciyodur çok geçmiş olsunn
0 oy
(838 puan) tarafından

Ayyy :// sut yanığı çok kötü olur canım hemde hassas bolgeye dökülmüş nasıl dayanıyorsun kimse yokmu yanında yanığà tahin yağı iyi gelir acısını alır yoğurt falan da rahatlatır çok geçmiş olsun yarın bi doktora yada sağlık ocağına gitmeye çalış rahatlatacak bişey yaparlar 

Reklam

İlgili sorular

37 cevap 739 göst.
24, Eylül, 24 Prensveprensesannesi (414 puan) tarafından soruldu
8 cevap 315 göst.
15, Temmuz, 15 MrvDK (58 puan) tarafından soruldu
8 cevap 414 göst.
16, Haziran, 16 Mervemom (3 puan) tarafından soruldu
9 cevap 486 göst.
8, Temmuz, 8 Cancagazzzzzzzzz (29 puan) tarafından soruldu
11 cevap 384 göst.
10, Kasım, 10 Küçük anne❤❤❤ (51 puan) tarafından soruldu
61 cevap 1,195 göst.
6, Ekim, 6 Aselin annesii ❤❤ (1,062 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,478 soru

384,760 cevap

688,957 yorum

3,980 kullanıcı

Kategoriler

...