Az önce tek yumurtayla olur mu demiştim. Oldu Arkadaşlar. Aynı lezzet aynı tat oldu hiçbir şey değişmedi. Sadece yumurta tek diye bence malzeme fazla geldi üstü çatladı kekin ama kıvamı lezzeti tadı dokusu her şeyi aynı oldu.. sizde denersiniz belki ...
Bende şimdi yapıyorum 2 yumurta kullandım ben canım :)
1,512,178 soru
24,665,965 cevap
366,976 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın