Benimki sihay üstune minik incili olsun
Tesekkur ederim
Çok güzel olmuş benim bu kadar bile becerim yok yada denemediğim için böyle düşünüyorum:)
Ortaokulda ev ekonomisi diye ders vardı makreme bilmeyen kalmamisti
Bende bunu 17 li yaslarimda yapıp pazarda satmıştım boncuk falan koymuştum aralarina
1,512,149 soru
24,665,569 cevap
366,955 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın