Buzlukta dipçik gibi duruyo kız hiç bi şey olmuyo
Biz ay da 3 kilo kadar rahat tuketiyoruz, bozulmasına müsaade etmeden Ama annem koyar sıkıntı olmuyor der.
1,512,151 soru
24,665,616 cevap
366,957 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın