Bizde mi yapsak?
Hahahah mantıklı ama virüs var
Ayyy evet yaaa faturalar yüzünden açamaz olduk artık
1,512,719 soru
24,672,901 cevap
367,367 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın