0 oy
309 göst.
Diğer kategorisinde (5,501 puan) tarafından
10 Aralık saat 01.30 da normal doğum yaptım kızlar ve dikişlerim çok fazla nasıl bakım yapmalıyım daha çabuk iyi olması için yürüyemiyorum sağa sola dönemiyorum tavsiyelerinize ihtiyacım var ????
notu ile kapatıldı: Aynı sorunun tekrar tekrar paylaşılması yasaktır. Sorunuzu paylaşatıktan sonra cevaplanması için beklemeniz gerekmektedir.

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Canım batikon al ve sür pamukla sürekli kurut lavabodan çıktıktan sonra oyle sür 
-Reklam-
0 oy
(16,142 puan) tarafından
Affedersin tuvaletten sonra yıka kurut canım. Batikon sur bir de başka birşey yapmadım 

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 561 göst.
22 Mart 2020 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 356 göst.
12 Eylül 2023 Diğer kategorisinde Bernakra (179 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 232 göst.
0 oy
1 cevap 217 göst.
4 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde Gamze1azra (84 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,170 soru

24,665,859 cevap

366,972 kullanıcı

...