Ondan geldik ve yine ona gideceğiz. Teslimiyet mesele
Hamilelikten canım hamileyken bende kesin doğum yaparken ölücem çocuğum anasız kalacak diye ağlıyodum durup dururken Allah uzun ömürler versin hepimize ölmedim çok şükür
İlk hamileliğim de hergün eşime vasiyetim i sayardım hamileli k psikolojisi dir ama ondan geldik ona gideceğim bu bir gerçek
1,512,169 soru
24,665,819 cevap
366,971 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın