292 göst.
(188 puan) tarafından

6 aylık hamileyim kızlar ama o kadar çok yoruldum ki etrafım anlayissiz insanlarla dolu kaynanam başlı başına sıkıntı eşim desem işten çıktı affedersiniz sokak sürtüğü gibi eve girmez sürekli stres yapıyorum kendime daha kızımın hiç bi şeyi yok erken diyip duruyorlar napicam bilmiyorum :(

Reklam

10 Cevaplar

0 oy
(1,071 puan) tarafından

Esin niye öyle davranyo  anlamdm 

(188 puan) tarafından
Öyle alistirmislar canım bu iyi hali yine benden önce sabahlara kadar gelmezmis Eve
(1,071 puan) tarafından
Boyke oldugunu bikiyr mydun ewlenince
(188 puan) tarafından
Arkadaslariyla dolaşirdi ama bu kadar olduğunu bilmiyodum öyle olsa bile adam sen evlenmissin çocuğun olucak düzel da yok neymiş öyle alışmış bu düzelmiş haliymis çok skmicakmisim
(1,071 puan) tarafından
Allh allah    esini.al.karsina cidii ciddi ağır  kons olr mu aliskanlik yaaa baba olcan de
(188 puan) tarafından
Eşimle konuşsam kaynanam hemen atlıyor adam bu kadar skilmaz başkasına gider görürsün diyo sanırsın kaynanamla evliyim herseyin içinde
Reklam

0 oy
tarafından

Kaynananlami yaşıyorsun canım üzülme illaki iş bulur sürekli sokakta gezicek halı yok belki arıyordur hiç birşeyi umursama olan sana olur bende öyle yapıyodum bıraktım kendime zarar hep 

(188 puan) tarafından
Yok canım is falan aramiyo 2-3 tane arkadaşı var sürekli arabalarla ugrasiyolar okey oynuyolar bi sürü eksiğim var alamıyorum. Evet kaynanamla yaşıyoruz oda ayrı bi anlayışsız stres yapmaktan başım çatlıyor her gün
tarafından
Tavrını koy ciddi ciddi konuş böyle gitmez de şu erkekler ne kadar rahat ya
(188 puan) tarafından
Kaç kere dedim böyle sürmez yipraniyoruz evliliğimiz biter bu şekilde dedim ama takan yok bu benim triplerimmis hangi kadın kocasına bu şekilde hesap soruyormuş bende dedim o kadar evli çift tanıdım en basiti kendi sülalem kimse o saatte eve gelmiyor diye biz böyleyiz diyip geciyo
tarafından
Bende böyleyim de geç sende
0 oy
(351 puan) tarafından

Sana bi şey diyim mi canım eğer etrafında cahil anlayışsız insanlar varsa sen afedersin bi tarafını da yırtsan umurlarında olmaz.. kendini ve yavrunu senden daha çok düşünecek hiç kimse yok.. yanlış anlama ne kadar iyi olurlarsa olsunlar kendi annen baban bile yavrunu yeri geldiğinde senin kadar düşünemez çünkü onu sen taşıyosun karnında sıkıntısını stresini sen yaşıyosun.. o yüzden eşini de kaynananı da yeri geldiğinde kendi ailen bile seni üzdüğünde lütfen sıkma canını dua et Allah a sığın ve sadece sabret.. bunu onlae için değil kendin için yap çocuğun için yap.. bebeğinin herkesten çok sana ihtiyacı var sen şuan ne hissediyosan aynı şeyleri o da hissediyo.. o yüzden kafanı başka şeylerle meşgul et onları düşünmemek için her şeyi yap çünkü emin ol düşünmek canını daha fazla sıkmaktan başka hiçbi şeyi değiştirmiyo.. 

(188 puan) tarafından
Çok haklısın canım eşimi takmak istemesem kaynanam bi yerden bisey yapıyor evde 6 kişi yaşıyoruz bu halimle herkesin arkasını pisliğini temizleyemiyorum evde herşey saklanıyor mutfakta ki yağ saklanır mi canım Allah için yani canım bişey çekti yapicam sırf yağ yok yapamıyorum almış saklamış daha 2 gün önce alış veriş yapıldı bu eve
(351 puan) tarafından
Ay kıyamam ya :( sabret kuzum sabret Allah görüyo hepsini inan bugün olmazsa da yarın bi yerden çıkartır acısın Rabbim..
(188 puan) tarafından
Amin canım kendi evime çıksam yeter Aç kaliyim yinede kendi sıkıntım derdim olur öyle :(
(351 puan) tarafından
İnşallah canım benim Allah ım en kısa zamanda sana bi ev nasip etsin eşine de hidayet versin
(389 puan) tarafından
Allah yardımcın olsun canım kaynana ile yaşamakta ayrı bir zordur
(188 puan) tarafından
Amin canım rabbim görüyor halimi tez zamanda evim olur  inşallah. Çok zor hemde canım ne özel hayatımız var ne biseyimiz nefes alırken hesap vericez artık
0 oy
(2,569 puan) tarafından

Canim zor bir durum Allah yardim etsin. Ama hersey olur merak etme. Rabbim rizkini oyle verirki sasar kalirsin. Streslenip bebeginide sıkıntıya sokarsin. Dua et sabir et hersey duzelir elbet.

(188 puan) tarafından
Kızım için katlanıyorum canım üzmemeye çalışıyorum kendimi ama normalde de duygusal biriyim şimdi hepten yerle bir oldum
0 oy
tarafından

Canınıza yazık ne takıyorsunuz ki boşverin almıyorlarsa kendileri bilir o gün gelince tıpış tıpış gidip alacaklar mecburen ne bebişi strese sok ne de kendini. Baba orda babaanne orda utanmıyorlarsa kendileri bilir. İş konusunda da muhtemelen birlik yaşadığınız için, çaresiz kalmadığı için günün sonunda bi kap yemek bulabildiği için rahattır yarın öbür gün bebek doğup da ihtiyaçları olunca mecburen dank eder. Biraz kendinizi rahat bırakın 

(188 puan) tarafından
Bende hep aynısını diyorum biz beraber yaşadığımız için eşim sorumluluğunu bilmiyor kira elektirik su derdi yok çünkü eve alışverişi kaynim yapar eşim anca arabasına harcar
tarafından
Ayrı eve çıkmayı düşünüyor musunuz peki konu geçiyor mu? Azıcık aşım kaygısız başım
(188 puan) tarafından
Evimiz inşaat halinde yapan eden yok eşim sürekli askerliğini tecil ettiriyor askerden sonra anca kendi evimiz olurmuş
tarafından
Sabredin bebek bişeyleri değiştirecek illaki kendinizi üzmeyin lütfen sonra mutsuz bir bebek mutsuz bir anne, üzülen siz olursunuz Allah yardımcınız olsun
(188 puan) tarafından
Amin canım benim
0 oy
(389 puan) tarafından

Benim eşim çalışıyor ama borctan en ufak birşey alacak durumumuz yok 

(188 puan) tarafından
Çalışıyor canım en azından
0 oy
(468 puan) tarafından

Valla sıkıntı stres bende de var çok acayip bunalıyorum artık yüzüm falan kizariyor annemlere geldim eşim vardiyalı çalışıyor babam işten çıktı annem sürekli onla uğraşıyor kavga gürültü kardeşlerim simariyor evde hep diken üstünde oturuyorum ananem var çocuklar onla da takılıyor artık usandım bı de kırklı iken kalcam 38 haftaligim dogursaydim bı tansiyon yüksek protein kaçağı var elim ayağım balon gibi sis

0 oy
(731 puan) tarafından

Eşine Allahım akıl versin sonuçta bebeği olacak bu bebeğin masrafı illaki olacak kaynana da ne kadar vicdansızmış Allahım yardımcın olsun

(188 puan) tarafından
Amin inşallah canım
0 oy
tarafından

Bir anda alır mısın bilmem ama canım böyle şeyler parça parça yavaş yavaş alınmalı yoksa aniden o kdr para biraz zor olur 

Eşin için neden öyle dedin ki almıyor mu 

(188 puan) tarafından
Bende parça parça almak istiyorum zaten canım erken diyo hep kaynanam giriyo aklına
tarafından
Allah'ım ya kaynanalar eksik olmuyor çocuklarının aklında.. ya erken doğum olursa nolck o zaman ne diyck kaynanan
(188 puan) tarafından
Bende ondan korkuyorum canım zaten öylede dedim ona merak etme çıplak kalmaz bisey alınır dedi ilk çocuğum bişeyi eksik olmasın istiyorum ama bu gidişle herşeyi eksik olucak
tarafından
Yok öyle düşünme. Bnde öyle diyordm herkes daha var bir doğsun acele etme dediler. Eşimin ailesi yani. Sonra gece sancim tuttu 30 haftalıkken doğumhane de durduruldu sancilarim sonra hepsini aldı bir korku. Bak düşün 30.haftaya kdr hiç bsy yoktu. Sonra 35 haftaya gelene kdr aldırdım her seyi.
(188 puan) tarafından
7 buçuk aylık olana kadar beklicem canım olmadı kenarda az bi birikimim var onunla bişeyler yapmaya baslicam Belki utanirlar o zaman da yaparlar
tarafından
Kimseden medet umma. Bnm birikimim olsa hiç aldirmazdim. Ama bana düğün falan da yapmadılar ayrı eve çıktık eşim ödüyor her seyi. Hiç olmazsa çocuğuma alsınlar dedim. Mecbur değiller ama altinlarimi yerken kimse ses çıkarmadı aldılar da.
(188 puan) tarafından
Benimde düğünüm olmadı beklemedim de ama onlarında İlk torunları sözde seviyorlar ediyorlar ama bişey görmedik daha
0 oy
(907 puan) tarafından

Kaynanani sıkıntı  etme derim de esin gezmesini bilemedim canim izin vrme gezmesin bi sekilde engelle 

(188 puan) tarafından
Kurt var eşimde sanki bi duramiyo oturmuyor hep geziyor
(907 puan) tarafından
Seninle gezsin cikin gezin dolasin hem sende hava almis olursun
(188 puan) tarafından
Aaa olur mu canım kadın dediğin evde oturcak ne isi var dışarda eşiyle çıkması bile suç bunlara göre anneme zar zor gidiyorum
(907 puan) tarafından
Valla Allah sabir versin canim sana dua etde duzelsin esin
(188 puan) tarafından
Inşallah düzelir canım
Reklam

İlgili sorular

4 cevap 188 göst.
4, Nisan, 4 Rain❤ (369 puan) tarafından soruldu
1 cevap 146 göst.
17, Eylül, 2018 Büşrammm (3 puan) tarafından soruldu
11 cevap 392 göst.
3, Mart, 3 Bebegimherseyim (389 puan) tarafından soruldu
6 cevap 178 göst.
22, Kasım, 22 Yasmengungor (25 puan) tarafından soruldu
13 cevap 266 göst.
5, Kasım, 5 Meryemsena (55 puan) tarafından soruldu
6 cevap 343 göst.
13, Ağustos, 13 Gulsn (27 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,420 soru

384,011 cevap

687,586 yorum

3,974 kullanıcı

Kategoriler

...