kizlar tahmin edin nekadar aldım hepsini
Yalnız tulumlar aşırı güzel kışlık hayırlı olsun bebise kaça aldınız 50 mi
Orası neresi bende alışverişe geleyim
Kız biz 20 TL'ye çerez alamiyok öğün ben bir tuluma 110tl verdim içi yünlü
1,512,684 soru
24,672,295 cevap
367,327 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın