Ben bekarken kuaforde calistim bi kac sene boyle canim sıkildikca parmaklarimin ustundekini elimi kolumu hep alirdim agdayla maksat can sıkintisi ama hic cogalmadi hep aynilar bazende oryal le sarartirdim
Elime değilde koluma yaptım bilakis ağdanın azalttığını farkettim. Ama acıya dayanıklı olmadığım için bidaha yapmadım çok acıyor
1,512,223 soru
24,666,428 cevap
367,008 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın