Benim arkadaşım da dış gebelik ten o şekilde kesildi ama normal yapabilirsin diyor Dr
Valla ben sezaryende oldum kistten dolayı laparoskopi de oldum sezaryenden 2 sene sonra. Sonra hamile kaldım normal doğurdum Dr daha iyi bilir ama yaparsn bence
1,512,165 soru
24,665,762 cevap
366,968 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın