124 göst.
(720 puan) tarafından
Kızlar aşırı derecede mide ekşimesi ve yanması var öyle ki geceleri uyuyamiyorum ve dün kan geldi tahriş oldu büyük ihtimal midem kusa kusa.. Bugün gaviscon şurup aldım ama doktora sormadım çünkü randevum 1 hafta sonra ben artık dayanamıyorum kendim aldım. Hamilelere uygun dediler bi sakıncası yoktur değil mi çok kişiden duydum kullanıyorum diye ama birde size sorayım
Reklam


14 Cevaplar

0 oy
(3,387 puan) tarafından
Kullanılıyor canım 
(720 puan) tarafından
Teşekkür ederim etkili olduğunu söyledi hadi inşallah ya
Reklam


0 oy
(1,954 puan) tarafından
9 ay boyunca 20 şişe bitirmisimdir
(720 puan) tarafından
Hay maşallah :) Benim hiç olmamıştı ta ki son aya kadar.. Şu son ay bana zehir oldu doğsun artık diye oturup ağlıcam nerdeyse ya
(1,954 puan) tarafından
Hamile oldugumu kusarak ogrendim bacim ben :DdD
Evde eksik olmazdi valla ictikce icerdim :d
(2,249 puan) tarafından
Halilin anasi bnm bitirdiklerm.senin bitirdiklerini gecer belkide :)) ilk zamnlar 1 sise 2 hafta felan gidiordu son haftalarda haftada 1 sise yi iciordm :))
0 oy
(762 puan) tarafından
Sakıncası yok canim naneli falan baya ferahlik veriyor rahatlarsin sende bebeğin saçlı olacak galiba :)
(720 puan) tarafından
Alakası yok diyorlar ama dediğin gibi kimde mide yanması varsa bebişleri saçlı oluyor :)) ayy doğunca yerim saçını başını da şuan acayip bunaltıyor beni doğsun artık diyorum:)
(762 puan) tarafından
Benim kızım da sacli doğdu  ben inanıyorum mide yaninca saçlı olduguna.  Rabbim saglicakla kuacgina almaya nasıp etsin inşallah:)
(588 puan) tarafından
Cansucum öyle olsaydı benim kız saçları örgülü doğardı 9 ay sürekli kustum doğumdan önceki gün bile kustum bizimki 3 tel saçla doğdu  :)) mide sıkıştığı için reflüyü arttırıyo sadece
(762 puan) tarafından
Olabilir canim ne biliyim ben inanıyorum ama tam tersi de oluyormuş demek :)
(588 puan) tarafından
O biraz nasip sanırım canım bende şunu gördüm erkek bebekler çok saçlı doğuyo genelde kızların saçı az oluyo çevremde de öyle oldu yiğenim simsiyah saçlarla doğdu uzundu baya kızımın saçı azdı
(762 puan) tarafından
Benim kızımın saçı var ilk dogdugunda baya çöktü döküldü yavaş yavaş toparliyor.  Aslında dediğin doğru çok aman aman mide yanması falan çekmedim kızım saçlı doğdu.  Annem şişe şişe gaviscon işti kız kardeşim kel gibi doğdu:)
(588 puan) tarafından
Nasip canım eli ayağı düzgün sağlıklı olsunda kıl tüy önemli değil ;)
(762 puan) tarafından
Aynen öyle :)
0 oy
(1,481 puan) tarafından

Bende kullandim canim sorun olmaz verio dr ayni zmnda rennie de kullaniliyo varsa oda olur

Gecmis olsunnn

(720 puan) tarafından
O dediğin daha etkili dedi aslında ama bunu verdi sanırım doktor yazmadığı için cesaret edemedi eczacı da bu da iyi diyolar bakalım inşallah iyi gelir çok sağol canım
(546 puan) tarafından
Mide yanmam olduğunda bana rennie hiiiiç etki etmedi naneli şeker gibi 1 2 kullansam da etki göremedim. Gavisconda buldum çareyi
(720 puan) tarafından
Hadi inşallah banada çare olsun ya
0 oy
(546 puan) tarafından
Yok canım içindeki kağıdı okursan hususi hamileler için bir ürün zaten. Bende de aynı yanma vardı sırtıma vuruyordu o yanma ağrı yapıyordu. Doktoruma sordum gaviscon şurup verdi ve çok fayda etti. Geçmiş olsun sana da şifa olsun 
(720 puan) tarafından
Çok sağol canım teşekkür ederim inşallah geçer yoksa delirtecek beni
(546 puan) tarafından
Keşke bu kadar çekmeden ilacı alsaydın ya kuzum kendini yıpratmışsın
(720 puan) tarafından
Hiç sorma. Bu ay başladı yanmalarım daha öncede olurdu ama bu kadar değil salatalık maden suyu falan bi şekilde geçiriyordum hiç biri fayda etmiyor su anda doktoru bekleyemedim valla inşallah faydası olur
(546 puan) tarafından
İnsanı bezdiren bişey o mide yanması. İnşallah canım
0 oy
(4,333 puan) tarafından
Ben 9 ay içtim bir zararı yok canım içebilirsin 
(720 puan) tarafından
Teşekkür ederim canım
(4,333 puan) tarafından
Rica ederim canım şifa olsun inşallah
0 oy
(364 puan) tarafından
Ben şişe şişe içerdim hamileyken ama bir süre sonra o bile fayda etmedi Allah yardımcın olsun çok zor o mide yanması 
0 oy
(153 puan) tarafından
Hafta da bi tane bitiriyorum en iyi arkadaşım oldu doktor bi şey demedi
(720 puan) tarafından
Günde kaç kere iciyorsun canım bana 3 dedi ama
(153 puan) tarafından
Ben yandıkça kafaya dikiyorum artık başedemiyorum
0 oy
(201 puan) tarafından
Canm dun doktoeum bana yazdı rahat ol 
(720 puan) tarafından
Teşekkür ederim canımm
0 oy
(658 puan) tarafından
Eger duz gaviskonsa doktor oneriyor advance var bide o zararliymis
(720 puan) tarafından
Herkes bunu kullanıyor dedi verdi eczacı canım bilmiyorum artık çünkü içtim
0 oy
(333 puan) tarafından
Kullan canim bnada doktor onu yazdi
(720 puan) tarafından
Sağol canımm
0 oy
(34 puan) tarafından
Bende kullanıyorum
0 oy
(588 puan) tarafından
Ben hamilelik boyunca kustum renie kullandım sürekli oda buda aynı sanırım yemek yedikten sonra hemen yatma birde yastığın yüksek olsun hatta iki yastık kullan ben aylarca oturarak uyudum reflü yastığı alıp bide üstüne yastık koyup yattım geçmiş olsun canım 
(720 puan) tarafından
Neler denemiyorum ki bi bilsen hamilelikten önce akşam yemek yememek için kendimi tutmaya çalışırdım başaramazdım şimdi sırf midem yanmasın diye akşam 7den sonra çok acıkırsam sadece salatalık yiyorum o bile yakıyor içtim bugün o ilacı biraz rahat gibiyim
(588 puan) tarafından
Canım ben bu sıkıntıyı hamilelik önceside çektim hamilelikte 10 kat arttı seni çok iyi anlıyorum Rabbim sabır versin İnşallah cnm
tarafından
Ay oturarak mı uyudunuz :(((( benimde midem yemek borum yanıyor diye araştırdım yorumlara baktım da
(588 puan) tarafından
Malesef canım eğer uykuya yenik düşüp tüm yatar pozisyon gelirsem içtiğim suyu bile çıkarırdım
tarafından
Ay çok üzüldüm valla
(588 puan) tarafından
Doğum sonrası hepsi geçti
0 oy
(2,249 puan) tarafından
Bn hamileligm boyunca haftada 1  sise gaviscon bitiriordum :)) sknti yok migdeni rahatlatir sende rahat edersn. 
(720 puan) tarafından
Maşallah heralde benimde öyle olacak ama rahatlattı biraz gerçekten:)
Reklam

İlgili sorular

14 cevap 264 göst.
6, Mayıs, 6 Rüzgar'ın Annesi❣ (841 puan) tarafından soruldu
5 cevap 149 göst.
2, Şubat, 2 ❤️Nayinomm❤️ (3,622 puan) tarafından soruldu
8 cevap 68 göst.
29, Ekim, 29 AlpÇınar♡ (248 puan) tarafından soruldu
1 cevap 793 göst.
25, Ağustos, 2018 Nerii (12 puan) tarafından soruldu
2 cevap 68 göst.
1 gün önce İlos (29 puan) tarafından soruldu
6 cevap 112 göst.
1 gün önce Azranın❤️annesi (340 puan) tarafından soruldu
Reklam

36,335 soru

349,734 cevap

621,568 yorum

3,780 kullanıcı

Kategoriler

...