272 göst.
(1,279 puan) tarafından
Kızlar buzluğa pratik çıkarıp yemelik neler atıyorsunuz. ❣️☺️❣️
Reklam

8 Cevaplar

+1 oy
(1,588 puan) tarafından
tarafından seçilmiş
 
En İyi Cevap
  1. Dogranmis kabak
  2. Kizartilmis patlican
  3. Kozlenmis patlican
  4. Kozlenmis biber
  5. Dogranmis domates
  6. Dogranmis biber
  7. Küp küp dogranmis tavuk gogusu
  8. Kemik suyu
  9. Yesil fasulye
  10. Bamya
  11. Barbunya
  12. Haslanmis misir
  13. Dogranmis ispanak
  14. Kizartmalık biber
  15. Haslanmis nohut
  16. Artmis pilav ( koftelere guzel oluyo veya corbalara)
  17. Cicek dolması
  18. Yaprak sarması 
  19. Posetlenmis melemenlik

Aklima gelen bunlar 
(1,279 puan) tarafından
Küp küp doğranmış tavuk göğsü atabilirim canım ☺️❤️ diğerlerini atıyorum zaten çok sağol.
(108 puan) tarafından
Kabağı cigden mi atıyorsun
(1,084 puan) tarafından
Canım o dolaptan bana da alsana
(1,279 puan) tarafından
Kızartarak atıyorum ben canım.
Reklam

+1 oy
(365 puan) tarafından
Nohut haşlayıp koyarım, fasulye, bamya, tuzlu kurabiye bi çok şey :) 
(6,243 puan) tarafından
ben mercimegide haslayip koyuyorum rahat oluyor
(1,279 puan) tarafından
Diğerlerini bende atarım her zaman. Tuzlu kurabiye iyi fikir.
+1 oy
(1,084 puan) tarafından

Hiç birşey en idali ;)

(1,279 puan) tarafından
Kız öyle olur mu hiç mevsiminde sebze meyve bulamıyoruz. ☺️
(1,084 puan) tarafından
Momatez  bıraktım yeter hahahah benden rahatı şu an mezarda hahahahaahah
(167 puan) tarafından
Hayat bir sudur iç iç kudur. Hahaha hiç biseyi kafaya takma :DDD.
(1,279 puan) tarafından
Hahahaha ne güldüm kız size. :)
(1,084 puan) tarafından
Hahahah aynen boş ver hayatı yasa
+1 oy
(1,993 puan) tarafından

Taze fasulye, türlü, biber dolmasi, hazirlayip buzluga atiyorum. Yaparkende çıkarıp direk pisiriyorum kolay oluyor :)

(1,279 puan) tarafından
Aynen canım çok pratik oluyor.
(1,993 puan) tarafından
Kislik yapacaksan daha farkli şeylerde koyabilirsin. Yaprak sarma, domates, biber, barbunya falan.
(1,279 puan) tarafından
Evet canım kışlık. Onları da yapicam.
(1,993 puan) tarafından
Afiyet olsun o zaman ♡
+1 oy
(4,001 puan) tarafından
Sarma 

Mantı 

Kurabiye hamuru

Pizza hamuru

Sigara böreği
0 oy
(1,032 puan) tarafından
Ya su buzluga atilan kek ve pogaca tarifi olan varmi
0 oy
(4,014 puan) tarafından
Pogaca

Sarma

Börek

Yesil fasulse

Bamya

Barbunya 

Dolmalik biber

Kizartmalik biber

Patlican ve kırmızı biber patlatip koyuyorum
0 oy
(1,733 puan) tarafından
kozlenmis patlıcan haslanmis taze fasulye salgam yapraklari semiz otu pancar vesaire..
Reklam

İlgili sorular

10 cevap 212 göst.
16, Ekim, 16 rhm (614 puan) tarafından soruldu
12 cevap 189 göst.
5, Ekim, 5 Tosbikk (315 puan) tarafından soruldu
3 cevap 114 göst.
18, Eylül, 18 Tosbikk (315 puan) tarafından soruldu
7 cevap 195 göst.
31, Ağustos, 31 Minnoşun Annesi ❤️ (153 puan) tarafından soruldu
6 cevap 185 göst.
19, Temmuz, 19 Tosbikk (315 puan) tarafından soruldu
5 cevap 233 göst.
3, Nisan, 3 Busraemre4541 (20 puan) tarafından soruldu
Reklam

40,021 soru

383,572 cevap

686,832 yorum

4,014 kullanıcı

Kategoriler

...