1,609 göst.
(489 puan) tarafından

Kizlar internetten hali ortusu alan varmi hangi sitedn guvenilir bi site varmi. Bide renki koltk yastklari istyrm nerdn alablrm.

Reklam

2 Cevaplar

0 oy
(2,011 puan) tarafından

Ben kullaniyorum cokta memnunum kizim var hali yikamaktan gina gelmisti modahaliortuleri sayfasindan aldim ben welsoft kumas polar gibi böyle süpürürken filan kaymiyor hafif derecede kırışma katlanma yapiyor ama kayma bozulma olmuyor altina su geçirmiyor makinada 30 derecede yikarim aksamdan sabaha kadar petekte kurur sabah kizim uyanmadan sererim :)

(489 puan) tarafından
Cok iyiyms bi bakaym cnm benimde tum halilar bembeyaz cok pismanm boyle aldigima cok cabk kirleniyor
(489 puan) tarafından
İnstagramda mi sayfa bu arada
(2,011 puan) tarafından
Evet instagramda zaten haliniza özel ölçü alip dikiyorlar cok guzel modelleri de var ben digerlerine de alicam cok kullanisli
(489 puan) tarafından
Cnm baktmda koltklarma uygun hic renk yok ya:(
(2,011 puan) tarafından
Koltuk ortusu mu bakiyorsun onu bende almayi düşünüyorum bikac sayfada gördüm ama almadim daha gundogduhaliortuleri diye bi sayfa var orda da vardi koltuk icin bi bak istersen
(489 puan) tarafından
Yok cnm koltuklarimin rengine uygun hali ortusu istiyorm
(2,011 puan) tarafından
He anladim bikac sayfa daha varya kapida odemeli olarak hali ortusu filan yaz aramaya bir suru sayfa cikiyo bulursun insallah
Reklam

0 oy
(1,071 puan) tarafından

Ben kullnyrm  hem otrma hem mutfak   lastikli olanlardan cok memnunm pazardan aldm cok kaliteli 2 yil oldu hala rengi olmams o kdr yikamam ragmen

(1,071 puan) tarafından
Bu arada biri kadife biri polar
(489 puan) tarafından
Burda yokki cnm pazarda falan ya.
(1,071 puan) tarafından
Kiz hafta ici pazarlar seriliyo ya ondan  yok mu sen nerde otrysn
(489 puan) tarafından
Osmaniyde cnm ya. Burda oyle pazarda meyve sebze var onlardn yok keske olsaydi
(1,071 puan) tarafından
Bak o zamn carsda bazi perdeciler  var canm ben bi ara tac da girmstum
Reklam

İlgili sorular

2 cevap 121 göst.
16, Ocak, 16 Hasret (5 puan) tarafından soruldu
3 cevap 5,828 göst.
29, Ekim, 2018 Kaderim (124 puan) tarafından soruldu
3 cevap 304 göst.
20, Eylül, 20 Maviş kelebegim (155 puan) tarafından soruldu
8 cevap 142 göst.
2 gün önce Zynpmrt (148 puan) tarafından soruldu
2 cevap 95 göst.
5 gün önce Prens annesii (4 puan) tarafından soruldu
10 cevap 239 göst.
29, Temmuz, 29 Beri (10 puan) tarafından soruldu
Reklam

39,081 soru

379,420 cevap

678,846 yorum

3,953 kullanıcı

Kategoriler

...