0 oy
226 göst.
Diğer kategorisinde (12 puan) tarafından
Gebelik testinde ilk testte ikinci çizgi silik de olsa çıkti amaa 2.testimde hiç çıkmadı sizce niye olabilir yaşayan varmı

2 Cevaplar

0 oy
tarafından
Ya hamile degilsin yada var ama.ddger aratmadığı için kan verceksin başka çaresi yok
-Reklam-
0 oy
(416 puan) tarafından
Bence kan tahlili yapsan daha iyi olur

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 320 göst.
5 gün önce Diğer kategorisinde Siyah.incii (1,987 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 105 göst.
0 oy
0 cevap 88 göst.
0 oy
1 cevap 189 göst.

Kategoriler


1,512,223 soru

24,666,428 cevap

367,008 kullanıcı

...