175 göst.
(3,891 puan) tarafından

Arkadaşlar AliExpress den alışveriş yapan var mı ? Nasıl kargo süresi falan 

6 Cevaplar

0 oy
(139 puan) tarafından

Alicaginiz esyaya bagli ne alivaksiniz mesela ben bircok kez siparis verdim ama bazi urunlerim gelmedi 6 7 olmasina ragmen en sonda annebebek bakim cantadi sipatis vermis bir ay icinde geldi 

(3,891 puan) tarafından
Bebek için biseyler baktımda hoşuma giden seyler var kararsiz kaldim 7 inci ayimdayim doguma kadar gelmezse bi anlami kalmıycak çnku :))
(139 puan) tarafından
Yorumlarina bak canim orda alanlar genelde paylasiyo ne kadar suerexe geldigini baxi urunler 2 haftada geliyo bazilar uc ayda anva geliyo ama ben yoruarina nakarak siparis veriyorum artik sende oyle yap hem uygun fiyat hemde kaliteli esyalari
(3,891 puan) tarafından
Anladm canm tmm cok tesekkur ederm
0 oy
(436 puan) tarafından

Ben arabaya fan bölümüne takılan bardak falan konulan zımbırtıdan almıştım :) kargo için 1 ay süre yazıyodu 20 güne geldi

(3,891 puan) tarafından
Tmm canm tesekkurler :)
(436 puan) tarafından
Rica ederim :)
0 oy
(58 puan) tarafından
Ben yapıyorum, mağazayı iyi arastirmakta fayda var. Geri donusumlerimi incelemek lazım bazen 30 gün bazense 45i geçti  ürünler sorunsuz iletildi lakin bazıları kalitesiz çıkabiliyor. Ayrıca iki farkli mağazadan aldığım ürünlerin teslimatı yapilmadi ve satıcı paramı iade etmedi. Guvenilirligine dikkat etmek gerek. 
0 oy
(5,161 puan) tarafından
Wish diye bi site daha var oradan çok aldık teslim süresi 1ayı hiç geçmedi 
(5,161 puan) tarafından
Hayır yaşanmadı ama şöyle bi durum var devletimiz artık ondan da vergi kesmeye başladı paketin ağırlığına boyuna göre artı ücret ödiceksin
(324 puan) tarafından
O zaten yaziyor degilmi sitede gnderim bedeli
(5,161 puan) tarafından
Yok bu site gö derim bedelinden hariç mesela ben meyve emziğinden aldım 7 TL fiyatı 6 TL gönderim ücreti toplam 13 TL teslim aldığımda da 12 TL ödedim
(324 puan) tarafından
En iyisi almamak :)
(5,161 puan) tarafından
Yani ben çok şey aldım ama vergi kısmı girince mantıksız geldi :)
0 oy
(543 puan) tarafından

Ücretsiz kargoları seçin birde ben küçük küçük şeyler sipariş veririm.belli bir tutarın asinca gümrükte bu sefer gümrük vergisi cikiyor.Bir tane aldığım urun 2hafta içinde geldi bir tanesi aylar geçti gelmedi para iadesi aldim

0 oy
tarafından

Hemen karalamayayım ama bu ali  ekspres  benim bildiğim ali ekspress  ee. Ben öğrenciyken sipariş verirdim 1 ay 2 ay rekor 3 aydı eşime sormuştum o zaman evli değildik niye geç geliyor diye yurt dışından gemiyle geliyor dedi artık bilemem 

İlgili sorular

10 cevap 464 göst.
26, Temmuz, 2019 misafir tarafından soruldu
5 cevap 217 göst.
26, Şubat, 2019 ❤Alpi'nin Annesi❤ (1,984 puan) tarafından soruldu
2 cevap 140 göst.
16, Kasım, 2018 Emooş (179 puan) tarafından soruldu
9 cevap 132 göst.
4 cevap 74 göst.
4, Temmuz, 4 Geleceğinkaynanası:) (1,048 puan) tarafından soruldu

93,555 soru

2,476,443 cevap

7,691 kullanıcı

...