Bilen biri yapmalı eşimde kaç kere yaptırdı baktık sürekli oluyo meğersem apandist miş.
Bilgim yok ama zor birşey olduğunu duymuştum
Bizde. Combalak at derler takla gibi birşey ama yumasak zeminde biraz dikkat et.
1,512,683 soru
24,672,268 cevap
367,325 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın