511 göst.
(34 puan) tarafından

Kızlar 5 yıldır evliyiz eşim biraz ilgisiz ve sert bi yapıya sahip bir insan co uzak canim cicim gibi sözcükler kullanmaz sevdiğini de zar zor söyletirim  söylememe gerek yok diyor kalbimdesin diyor acaba gerçekten sevdiğini nasil anlayabilirim ..bu aralar aramız bozuk bazı nedenlerden dolayı beni gerçekten sevip sevmediğini bilmek istiyorum

6 Cevaplar

0 oy
(157 puan) tarafından

Senin için fedakarlık yapıyorsa seni sevdiğinin göstergesidir bu canım. Bazı erkekler kendi ailelerinde sevgi görmediği için eşlerine ve çocuklarına da sevgi gösteremiyorlar. Ama sevdiklerini fedakarlıklarıyla, düşünceli davranışlarıyla belli ederler

(34 puan) tarafından
Sevgi görmemiş zaten çocuklarına karşı iyi sever oynar onlarla ama bana karşı öyle degil çok soğuk mesafeli yapısı öyle ama bilmiyorum bende bugün gelirken tombi almış çocuğa benim sevdiğimden de almış küs  olduğum uz halde değişik biri ya
(157 puan) tarafından
Benim bi eniştem de babasız büyümüş. Sevgi falan görmemiş pek. Ne ablama ne de çocuklarına öyle sevgisini açıktan gösteremez. Ama çok fedakardır,  dürüsttür. Anlam bişey istese yapar.Ablam da eşinin sevgisini göstermesini çok ister ama eniştem böyle malesef. Belki seninki de öyledir canım. Üzme kendini:)
(157 puan) tarafından
Şükret ki gözü dışarıda değil canım. Kötü huyları yok. Sana sadık. Evine bağlı. Çok duyuyoruz karısına aşkım bitanem deyip de başka kadınlarla muhabbet eden adamları.
–2 oy
(215 puan) tarafından

Bundan emin değilsen neden evlendin canım ?bi de 5 yılda emin olamadiysan bu saatten sonra çok zor

(34 puan) tarafından
Eminim ki evlendim cnm ben şimdi için söylüyorum sizce 5 yılda bir insana olan sevgi değişmez  mi bu arada siz neden böyle sert bi yorumda bulunuyorsunuz biraz daha yapıcı olabilirsiniz hiç hoşuma gitmedi yani ben olsam siz aynı soruyu soruyor olsaydınız daha bilgilendirici bir yorum  yapardım şaşırttınız beni tanımadığınız biri hakkında biraz daha dikkatli konuşun empati kurmayı da unutmayin
(215 puan) tarafından
Öyle sormuşsormuşsun ki canım yani hiç emin olmadınız gibi sormuşsun şaşırdım ben de
(215 puan) tarafından
Yani kalp kırmak yada terslemek değildi amacım
(215 puan) tarafından
Seviyorsa ve seviyorsan 5 değil 55 yıl geçse yine değişmez tatlım sevgi tam tersi paylaşım arttıkça çocuk arttıkça daha da güçlendigini söylerler
(34 puan) tarafından
Sadece sormak istedim getcekten sevdiğini nasil anlarım diye siz de böyle cevap verince üzüldüm
(34 puan) tarafından
Sevgi herkese olur akrabaya dosta gerçek sevgi demek istedim bana aşık mi yani hala
(215 puan) tarafından
Bunu sadece sen anlayabilirsin canım tek bi bakışından bile anlayabilirsin biz ne desek de tam yardımcı olamayız çünkü eşine bakan onu hisseden sensin senden başkası yardimci olamaz
(34 puan) tarafından
Ben anlayamiyorum artık cnm  öyle değişik davraniyor ki
0 oy
tarafından

bende 4 yillik evliyim ask zaten gecici bir heyecan o bitiyor muhakkak ki asik degildir artik bir zaman sonra aliskanlik oluyor ve sevgi kaliyor bende kendimden biliyorum artik ilk zamanlar ki gibi onu gorunceki heyecan kalp carpintisi olmuyor alisiyor insan birbirine ama sever illaki herkes belli edemez sevgisini eger yapisi oyleyse esini en iyi sen tanirsin bilirsin eskiden de oyleydise huyu odur o kadarini gosterebilir benim esim mesela yanlizken askim canim falan der ama birisi varsa krsinlikle soylemez mesafeli davranir yabanci gibi olur onun huyunu bildigim icin sorun etmem bende durduk yere de seni seviyorum falan demez oyle ama sevdigini bilirim ben 

0 oy
(612 puan) tarafından

Canim herkes ozellikle erkekler sevdigini canim cicim gibi sozlerle belli edemezlerki . Senin icin ne yapio ona bakmalisin belki kendince gosteriyordur ama sen anlamiosundur. Bitek seni seviorum demekle sevmiyo insanlar malesef mesela sen hasta olunca basinda bekliomu su isteyince getiriomu ne bilim.gelirken eve ekmek aliomu bazende olsa sariliomu bunlara dikkat et bakalim. Evet zor tabiki boyle duygularini belli etmeyen insanla yasamak ama onunda karakteri boyleyse yapcak bisi yok 5 yildir evliyiz diosun hep bu sekildemiydi yoksa sonradanmi boyle oldu bide o onemli tabi

(34 puan) tarafından
Ne istersem eve alır hastayken zar zor bi su yemek istiyorum ilk 3 ay iyi ydi askere gitti geldi değişti boyle
(612 puan) tarafından
Nerde yapti askerligini belki psikolojik olarak gergin durumdadir hala allah yardimcin olaun onunla konusmayi dene eski seni ozluorum.falan dedinmi hic bi kadinin ilgi istedigini anlatmalisin belki farkinda diildir
(34 puan) tarafından
Urfa kobane sınırında savaşın içindeydi 3 4 yıl oldu geleli ...biliyor ilgi istediğimi ama yapım böyle diyor
0 oy
tarafından

Aynı durumdayiz canım benimde eşim set mizacli alisamadim bu hallerine bizim.de aramiz su aralr ii degl malesema

0 oy
(24 puan) tarafından

Canım ben sana soyluyum, sende dene,

1 sen agliyarken kotu oluyormu)

2 sen arayinca beni bir yere gotur gotutuyormu)

3 Sana supriz yaparimI)

4 sana hic sevdiyini soyluyorumu )

5 seninle konusarken ses Tonu deyisirmi)

6 seni kiskaniyormu)

7 ne istiyirson aliyomu )

8 dudaklarina bakarmi )

Canim herhangisini yapiyorsa seni seviyor demek dene cnm )


İlgili sorular

24 cevap 620 göst.
28, Mayıs, 28 ❤️Asya'nın Annesi❤️ (988 puan) tarafından soruldu
23 cevap 642 göst.
13, Mart, 13 Nfssavas (439 puan) tarafından soruldu
22 cevap 964 göst.
9 cevap 478 göst.
4 cevap 117 göst.

23,413 soru

212,292 cevap

379,655 yorum

2,819 kullanıcı

Kategoriler

...